سوال

آیا سیستم امنیتی منزل شما باتری دزدگیر دارد؟ چه اتفاقی می افتد اگر سارق سیستم برق منزل را ابتدا از کاربیندازد؟ اگر برق شهری قطع شود سیستم دزدگیر از کار می افتد؟

چاره کار

بسیاری از سیستم های امنیتی مدرن ترکیبی از برق و باتری می باشند.با استفاده از باتری دزدگیر میتوان در صورت قطعی برق عمدی و یا اتفاقی، سیستم را در حالت فعال باقی گذاشت.

نحوه کار

قطع کردن برق مکان مورد نظر جهت سرقت آن مکان یکی از موارد شایع روش سرقت میباشد. با استفاده از باطری دزدگیر در صورت قطعی برق سیستم فعال میماند.

مزیت استفاده از باتری

برای جلوگیری از از کار افتادن سیستم حفاظتی بر اثر قطعی برق، پنل مرکزی دزدگیر و سنسور های آن به باتری دزدگیر وصل شده اند و تا ساعت ها بعد از قطع برق از باطری دزدگیر موجود در سیستم تغذیه میکنند.

نکته مهم

توجه داشته باشید از باطری دزدگیر با کیفیت استفاده کنید چرا که باطری های بی کیفیت باعث بروز خطا های مکرر سیستم و مشکلات مرتبط با آن می شود.

ظرفیت باتری دزدگیر

طول زمان فعال بودن سیستم دزدگیر با استفاده از باطری داخلی به عواملی مختلفی مانند: تعداد سنسور ها، تعداد هشدار دهنده ها، متراژ سیم کشی ها، طول زمان ذخیره باطری به انتخاب باتری دزدگیر با ولتاژ و آمپر متناسب میپردازیم. خوشبختانه طول عمر و ظرفیت باتری ها بطور مداوم در حال بهبود هستند.

نحوه هشدار

بسیاری از پنل های مرکزی دستگاه دزدگیر از جمله پنل مرکزی دزدگیر گلدن این قابلیت را دارد که در صورتی که تغذیه برق شهری سیستم قطع شود شروع به اطلاع دادن توسط پیامک و تماس به شماره های از قبل ثبت شده میکند و در صورتی که باطری رو به اتمام باشد شروع به الارم هشدار دادن میکند.

بیشتر بخوانید: مگنت و باطری در سیستم دزد گیر اماکن

باتری دزدگیر هادیتک

باتری های دزدگیر هادیتک شامل مدل های باتری ۱۲ ولت ۴.۵ آمپر، باتری ۱۲ ولت ۷.۲ آمپر، باتری ۱۲ ولت ۹ آمپر و مدل های مختلف دیگر هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند و تا الان توانستند مشتری های خود را راضی نگه دارند، شما هم میتوانید این باتری ها را از قسمت فروشگاه باتری هادیتک تهیه کنید.

About Logan

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس واتساپ