باتری دزدگیر هادیتک

جهت دیدن قیمت و خرید باتری های دزدگیر و یو پی اس به فروشگاه هادیتک سر بزنید

باتری سیستم دزدگیر شما برق پشتیبان را برای کارکرد سیستم شما در هنگام قطع برق تامین می کند. اکثر پانل های هشدار با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کنند و از یکی از چند اندازه مختلف باتری سرب اسیدی مهر و موم شده استفاده می کنند. اغلب به عنوان باتری SLA شناخته می شود.

ظرفیت باتری برای باتری های بزرگتر بر حسب آمپر ساعت یا AH اندازه گیری می شود. باتری ها و بسته های باتری کوچکتر بر حسب میلی آمپر ساعت یا mAH رتبه بندی می شوند.

پس از ۳ تا ۵ سال خدمات، باتری هشدار امنیتی تقریباً ۸۰٪ یا کمتر از ظرفیت نامی اولیه خود کاهش می یابد. این بدان معناست که در صورت قطع برق، ممکن است نتواند سیستم را برای مدت طولانی اجرا کند.

باتری دزدگیر هادیتک

چگونه بفهمیم که آیا به یک باتری جدید نیاز دارید؟

اولین علامت خرابی باتری آلارم معمولاً صدای بوق صفحه کلید است. صدای بوق یا صدای جیر جیر اغلب هر روز (یا شب) در همان زمان اتفاق می افتد. این به این دلیل است که بسیاری از پنل ها هر ۲۴ ساعت یکبار تست باتری خودکار خود را انجام می دهند. به ندرت، وضعیت باتری کم می تواند باعث ایجاد آلارم کاذب در زمان های تصادفی از روز یا شب شود.

تقریباً تمام پانل‌های هشدار نیز چراغ مشکل صفحه کلید را برای نشان دادن مشکل نشان می‌دهند. صفحه‌کلیدهای دارای صفحه‌نمایش LCD، «low batt»، «LB» یا چیزی مشابه را چاپ می‌کنند. صفحه‌کلیدهای دارای LED ممکن است نیاز داشته باشند که یک یا دو دکمه را فشار دهید تا چراغ‌ها وضعیت مشکل را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: مگنت و باطری در سیستم دزد گیر اماکن

نحوه تعویض باتری دزدگیر

می توانید نحوه خواندن کدهای مشکل سیستم را از دفترچه راهنمای کاربران هشدار خود بیابید. اگر دفترچه راهنما برای سیستم هشدار خود ندارید، دانلود رایگان برای بسیاری از سیستم ها در دسترس است.

اگر سیستم قدیمی‌تری دارید که بیش از مشکلات باتری دارد، ممکن است به فکر تعویض آن باشید.

برای اینکه بفهمید یک سیستم جدید چقدر ممکن است هزینه داشته باشد به فروشگاه هادیتک سر بزنید.

About Logan

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس واتساپ