برای خرید انوع باتری چمن زمن برقی به فروشگاه هادیتک سر بزنید

در اینجا چند نکته برای کمک به حفظ باتری چمن زنی وجود دارد…

چگونه می توانم عمر باتری ماشین چمن زنی خود را بیشتر کنم؟

به طور معمول، باتری چمن و باغ باید بین سه تا پنج سال دوام بیاورد. با این حال، برای دستیابی به آن، انجام تعمیر و نگهداری منظم مهم است. این بدان معناست که باتری را عاری از خوردگی نگه دارید و آن را با شارژر باتری در ماه های زمستان نگهداری کنید.

مهم ترین علت ضعیف شدن باتری چمن زنی چیست؟

باتری‌های اسید سرب معمولاً هنگام استفاده، اسید سولفوریک و گاز هیدروژن را تخلیه می‌کنند. این گازها می توانند با گرما و فلز داخل موتور ماشین چمن زن واکنش داده و باعث ایجاد خوردگی شوند. خوردگی با محدود کردن مقدار نیرویی که می تواند از باتری به موتور و از سیستم شارژ به باتری برگردد به عملکرد باتری شما آسیب می زند. همچنین معمول است که باتری با بالا رفتن سن یا شارژ بیش از حد باتری شروع به خوردگی کند.

چگونه زنگ زدگی پایانه های باتری را تمیز می کنید؟

باتری خود را به طور منظم برای علائم خوردگی بررسی کنید، که به صورت تجمع رنگارنگ روی پایانه های باتری ظاهر می شود. اگر پایانه های شما خورده شده اند، باید آنها را با استفاده از یک برس سیمی و محلول جوش شیرین و آب تمیز کنید. پس از آن، می توانید یک اسپری ضد خوردگی روی پایانه ها بمالید تا از زنگ زدگی مجدد آنها در آینده جلوگیری کنید.

چند بار باید باتری ماشین چمن زنی خود را شارژ کنم؟

ماشین های چمن زنی سواری دینام مخصوص به خود را دارند، بنابراین تا زمانی که به طور منظم چمن زنی می کنید، نباید نگران استفاده از شارژر باتری باشید. هنگامی که ماشین چمن زنی خود را برای زمستان یا هر زمان دیگری که برای مدت طولانی بیکار می ماند، شارژر باتری مهم است. نگهداری باتری ماشین چمن زنی در حالت کم شارژ باعث تشکیل کریستال ها بر روی صفحات باتری می شود و توانایی آن در نگهداری شارژ را کاهش می دهد.

هنگام استفاده از شارژر باتری، باید مراقب باشید که باتری خود را بیش از حد شارژ نکنید. اگر از یک شارژر استاندارد بدون حالت شناور استفاده می کنید، برای جلوگیری از این اتفاق باید روند شارژ را زیر نظر داشته باشید. با این حال، اکثر شارژرها و نگهدارنده‌های باتری مدرن دارای محافظ داخلی برای جلوگیری از شارژ بیش از حد هستند، به این معنی که می‌توانید باتری خود را در هر زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید وصل کنید.

برای چمن زنی به چه نوع شارژر باتری نیاز دارم؟

شارژری را انتخاب کنید که با ولتاژ و ترکیب شیمیایی باتری شما مطابقت داشته باشد. اکثر ماشین های چمن زنی با باتری های اسید سرب ۱۲ ولتی کار می کنند، بنابراین مطمئن شوید شارژری که انتخاب می کنید برای آن نوع باتری طراحی شده باشد. آمپر شارژر باتری شما تعیین می کند که باتری چقدر سریع شارژ می شود. Batteries Plus دارای تعدادی شارژر باتری از X2Power است که برای نگهداری از ماشین چمن زنی یا تراکتور چمن شما مناسب هستند، از جمله شارژرهای ۰.۸ آمپر، ۱.۵ آمپر و ۳.۸ آمپر.

نحوه نگهداری ماشین چمن زنی در زمستان

برای کمک به افزایش عمر باتری ماشین چمن زنی خود در طول ذخیره سازی خارج از فصل، این نکات را دنبال کنید.

  1. باتری را بردارید

وصل نگه داشتن باتری برای دوره های طولانی غیرفعال می تواند آن را خالی کند و راه اندازی مجدد آن در بهار غیرممکن شود.

  1. باتری خود را به طور منظم شارژ کنید

حتما باتری خود را روی شارژر قرار دهید تا شارژ آن حفظ شود.

  1. باتری خود را در یک جعبه باتری ذخیره کنید

جعبه باتری به محافظت از باتری شما در برابر آسیب های بیرونی کمک می کند. همچنین آن را از مواد خورنده یا قابل اشتعال دور نگه می دارد و در صورت ریزش آلاینده ها را جمع آوری می کند. جعبه باتری NOCO Group U1 برای باتری‌های گروه U1 که در اکثر ماشین‌های چمن‌زنی و تراکتورها یافت می‌شود، اندازه می‌شود و دارای سوراخ‌هایی برای قرار دادن کابل‌های شارژر است.

About Logan

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس واتساپ