انتخاب خودروی الکتریکی مناسب برای کوچولوهای شما لازم نیست سخت باشد. راهنمای ما برای سواری ۶ ولتی، ۱۲ ولتی و ۲۴ ولتی در ماشین ها همه چیز را از تناسب سن و حداکثر سرعت تا نحوه افزایش قدرت و سرعت را پوشش می دهد.

ما انواع مختلفی از ولتاژهای مختلف سواری بر روی ماشین های برقی اسباب بازی را برای انتخاب ارائه می دهیم، با سرعت بسته به اندازه باتری و موتور.

سرعت ۶ ولت سواری با ماشین چقدر است؟

سواری ۶ ولتی در اتومبیل برای کودکان ۲ تا ۳ ساله توصیه می شود. به طور معمول، این ماشین‌های اسباب‌بازی بسته به وزن سوار و سطح، حداکثر سرعت ۲-۳ مایل در ساعت را دارند.

مهم است که خودروهای برقی ۶ ولت روی سطوح سخت و مسطح رانده شوند زیرا قادر به مدیریت سطوح گل آلود یا ناهموار نیستند.

سرعت ۱۲ ولت سواری با ماشین چقدر است؟

به عنوان یک گزینه محبوب برای والدین، سواری برقی ۱۲ ولتی روی ماشین برای کودکان ۴ تا ۶ ساله مناسب است. آنها می توانند به حداکثر سرعت ۳-۵ مایل در ساعت برسند.

بزرگترین تفاوت بین چرخ های برقی ۶ ولت و ۱۲ ولت این است که سواری ۱۲ ولتی روی ماشین های الکتریکی می تواند در فضای باز و روی سطوح صاف و سطوح ناهموار مانند چمن های کم برش صاف استفاده شود.

چرخ های برق ۲۴ ولت با چه سرعتی حرکت می کنند؟

سواری ۲۴ ولتی قوی تر روی ماشین ها برای کودکان ۷ تا ۸ ساله مناسب است و حداکثر سرعت آنها ۴-۶ مایل در ساعت است.

مزیت بزرگ گزینه چرخ های برقی ۲۴ ولت این است که کودک شما به راحتی می تواند ماشین را در باغ روی چمن، شن و سطوح صاف رانندگی کند. علاوه بر این، چرخ‌های لاستیکی چسبندگی و کنترل بیشتری را در مقایسه با سواری ۶ و ۱۲ ولتی در خودروهای الکتریکی ارائه می‌کنند.

چرا یک باتری ۱۲ ولتی را ارتقا می دهید؟

اصلاح خودرو فقط برای بزرگسالان نیست! یکی از دلایلی که ممکن است بخواهید باتری ۱۲ ولتی خود را ارتقا دهید، بهبود قدرت و سرعت فعلی خودروی الکتریکی خود است.

ولتاژ بیشتر به معنای قدرت بیشتر است که باعث افزایش قابلیت می شود. یک باتری ۲۴ ولتی می‌تواند ماشین‌های اسباب‌بازی برقی را آسان‌تر کند تا از مسیرهای شیب‌دار بالا بروند و در زمین‌های ناهموار تر حرکت کنند. علاوه بر این، ۲۴ ولت بسیار کارآمدتر کار می کند زیرا سیم ها در مقایسه با باتری ۱۲ ولت کوچکتر هستند.

خرید باتری جایگزین یدکی یک راه آسان برای ارتقاء باتری ۱۲ ولتی است. ارتقای باتری از ۱۲ ولت به ۲۴ ولت باید با دقت و با احتیاط انجام شود. اطمینان حاصل کنید که یک بزرگسال همیشه هنگام استفاده از وسایل نقلیه در هنگام ارتقاء کودک شما نظارت می کند.

چگونه می توانم ۱۲ ولت خود را سریعتر کنم؟

سرعت ۱۲ ولت در ماشین سواری، اسباب بازی مورد علاقه فرزندتان را با بزرگ شدن سرگرم‌تر می‌کند. با این حال، هنگام تبدیل باید چند مرحله کلیدی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که به درستی و ایمن انجام شده است.

مارک و اندازه باتری مناسب را انتخاب کنید

اندازه و مارک باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که باتری جایگزین مناسبی را انتخاب کرده اید. معمولاً از یک سیستم کد رنگ استفاده می شود تا به راحتی نشان دهد که کدام یک را نیاز دارید. می توانید یک باتری ۲۴ ولتی یا دو باتری ۱۲ ولتی بخرید.

قبل از خرید هر چیزی، باید مطمئن شوید که باتری جایگزین جدید در ماشین سواری بچه های فعلی شما مناسب است. برای این کار فضای زیر کاپوت را اندازه بگیرید و برچسب های باتری فعلی را از نظر ابعاد بررسی کنید.

ظرفیت موتور را بررسی کنید

شما باید مطمئن شوید که هر موتور فعلی می تواند باتری ۲۴ ولتی را تحمل کند، زیرا برخی ممکن است این کار را نکنند، به خصوص اگر در حال تبدیل هستید. گاهی اوقات خرید یک موتور ۲۴ ولتی جدید و جایگزینی موتور ۱۲ ولتی ایده خوبی است.

روی فیوزهای جدید سرمایه گذاری کنید

همچنین مهم است که فیوزها را به روز کنید زیرا این فیوزها فقط برای ولتاژ ۱۲ ولت مناسب هستند و نه ولتاژ بالاتر. فیوزها نقش کلیدی ایفا می کنند زیرا اطمینان حاصل می کنند که ولتاژ بیش از حد به مدار منتقل نمی شود. شما باید به دنبال فیوزهای ۲۰ آمپر باشید زیرا این فیوزها می توانند جریان الکتریکی بالاتر را مدیریت کنند.

گیربکس را تعویض کنید

از آنجایی که سواری شما با ماشین الکتریکی می‌تواند سریع‌تر پیش رود، باید گیربکس را متناسب با آن به‌روزرسانی کنید. گاهی اوقات می توان از آنها به عنوان بردهای کنترل کننده سرعت نام برد و اطمینان حاصل می کند که همه چیز همانطور که باید کار می کند و سرعت را کنترل می کند.

کمربندهای ایمنی را چک کنید

شما باید مطمئن شوید که فرزندان کوچکتان ایمن هستند، بنابراین اضافه کردن کمربند ایمنی ممکن است ایده خوبی باشد. نگاهی بیندازید تا ببینید آیا کمربندهای ایمنی فعلی برای کودک شما مناسب هستند یا خیر و اگر نه، آن ها را به روز کنید.

About Logan

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس واتساپ