جهت دیدن قیمت و خرید باتری های دزدگیر و یو پی اس به فروشگاه هادیتک سر بزنید

عمر باتری دزدگیر در یک سیستم سیمی

در یک سیستم حرفه ای باید دو باتری قابل شارژ وجود داشته باشد. یکی در واحد کنترل و دیگری در صداگیر خارجی (جعبه زنگ)

این باتری واحد کنترل سیستم را در هنگام قطع برق روشن نگه می دارد. من باتری هایی را آزمایش کرده ام که پس از ۱۵ سال هنوز قوی هستند و بسیاری دیگر که در سال اول از کار افتاده اند. با این حال، آنها معمولاً عمر مفیدی در حدود ۳ تا ۴ سال دارند. باتری از کار افتاده یا از کار افتاده، دلیل شماره یک مشکلات آلارم است.

باتری موجود در صداگیر خارجی به عنوان باتری SAB شناخته می شود. SAB – زنگ خود فعال. در صورتی که اتصال به واحد کنترل اصلی قطع شود، چه زنگ هشدار تنظیم شده باشد یا نباشد، این کار باعث می شود که صداگیر فعال شود. باتری SAB معمولاً بیش از ۱۰ سال دوام می آورد. پیش از از کار افتادن باتری، صداگیر احتمالا قدیمی و فرسوده به نظر می رسد.

باتری دزدگیر هادیتک
باتری دزدگیر هادیتک

عمر باتری دزدگیر در یک سیستم بی سیم

همه چیز باتری دارد.

این واحد کنترل به منبع برق وصل خواهد شد و دارای یک باتری قابل شارژ است تا پنل را در هنگام قطع برق روشن نگه دارد. طول عمر مفید حدود ۳ تا ۴ سال معمولی است.

دستگاه‌های بی‌سیم مانند کنتاکت درب و آشکارسازهای حرکت معمولاً توسط یک باتری لیتیومی ۳ ولت تغذیه می‌شوند، امید به زندگی بر اساس تعداد دفعات ارسال سیگنال توسط دستگاه به واحد کنترل تعیین می‌شود. امید به زندگی معمولی ۱۸ تا ۳۶ ماه است. باتری‌های داخل یک صداگیر خارجی بی‌سیم عمر کمتری بین ۱۲ تا ۲۴ ماه دارند، باز هم بسته به دفعات فعال شدن آن.

About Logan

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس واتساپ