راهنمای خرید باطری کرکره برقی

در این بخش نوبت به معرفی نکات مهم در انتخاب باتری یو پی اس کرکره برقی است. ساختار این منبع تغذیه به صورت یک جعبه است که برد کرکره و باطری های کوچکی در آن قرار می گیرد. باطری کرکره برقی موجب می شود تا صورت قطع برق بتوانید درب کرکره را باز و بسته کنید و در عملکرد آن اختلال جدی به وجود نیاید

کرکره برقی

میزان بک آپ تایم باطری درب برقی

مدت زمان بک اپ باطری به معنی میزان زمان پشتیبانی از دستگاه در هنگام قطع برق است. در نظر گرفتن این ویژگی در انتخاب باطری کرکره برقی می تواند بر اساس پارامترهای مختلفی صورت بگیرد.

به طور مثال اگر قصد دارید علاوه بر کرکره برقی از باطری در وسایل دیگری مانند دوربین مدار بسته نیز استفاده کنید باید مدت زمان بک آپ باطری را به خوبی بررسی کنید. زیرا در هنگام قطع برق خطر سرقت منزل وجود دارد.

اگر علاقه به خرید باتری ماشین شارژی دارید کلیک کنید

ظرفیت باطری درب اتوماتیک

بار مصرفی به معنای مقدار نیرویی است که باطری در خود ذخیره می کند. به همین دلیل است که کارشناسان توصیه می کنند اگر قصد دارید که از باطری در دستگاه های متعددی استفاده کنید بهتر است نوعی از آن را انتخاب کنید که بار بیشتری داشته باشد و بتواند در زمان قطع برق نیروی بیشتری برای تامین دستگاه ها داشته باشد.

خدمات پس از فروش باطری


باطری را از شرکتی خریداری کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید با آن ها تماس بگیرید تا تکنسین ها و کارشناسان برای رفع ایراد به محل بیاید.

قیمت باطری ups درب برقی


قیمت باطری درب کرکره برقی با میزان کیفیت و امکانات آن ارتباط مستقیمی دارد. باطری را از شرکتی تهیه کنید که نسبت به کیفیت و گارانتی محصول اطمینان دارید. باطری کرکره برقی در دو نوع ایرانی و خارجی موجود است که انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به انتظارات شما دارد.

اما نکته مهم و کلیدی که باید در انتخاب باطری بر اساس قیمت توجه کنید میزان اطمینان آن است. برخی از مدل های ارزان و نامرغوب به تجهیزات حفاظتی مجهز نیستند و ممکن است موجب آسیب رساندن به قطعات داخلی آن شوند.

About Logan

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس واتساپ